Dr. Szentmiklóssy Margit

klinikai szakpszichológus, pszichoterapeuta
1024 Budapest, Keleti Károly utca 6.
(A Széll Kálmán téri metró és a 4-es 6-os és 17-es villamos közelében.)
+36-1-31-63-009 | dr.szentmiklossy.margit@t-online.hu | Kapcsolat: Keressen bizalommal!

Elérhetőségeim:

(10 és 22 óra között)
1024 Budapest,
Keleti Károly u. 6.

Keressen
bizalommal!

"Te magad légy a változás, amelyet látni akarsz a világban!"
(Mahatma Gandhi)

Mit érdemes tudni a pánikbetegségről?

A pánikbetegség egy manapság sokat hallott és sajnos sokakat érintő probléma napjainkban. A pánik kezelésére számos mód van, gyógyszeres és terápiás jellegű egyaránt.

A pánikbetegségre jellemző rohamoknak igen jellegzetes tüneteik vannak:

• Hirtelen ránk törő heves szívdobogás
  • Izzadás fokozódása
  • Reszketés és szédülés
  • Légszomj és fulladás érzése
  • Mellkasi fájdalmak
  • Erős félelemérzet

Ez a tünetegyüttes az egyik percről a másikra dönti le az embert a lábáról. A pánik gyógyításához fontos tudni, hogy ezeknek a pánikrohamoknak mindig valami más is áll a hátterében, így mindenképpen szükséges megtalálni a probléma forrását. Fontos, hogy a fenti tünetek többszöri jelentkezése után, minden szervi okot kizárjunk – csak ezek után állapítható meg a pánikbetegség.

pánik gyógyítási módjai közé tartozik a gyógyszeres kezelés, illetve a pszichoterápia, valamint leggyakrabban ezek kombinációja, amely igazán hatékony. A pszichoterápia keretében relaxáció, viselkedés- és kognitív terápiák segítségével enyhíthető vagy szüntethető meg a pánikbetegség.

Ha Ön pánikbeteg vagy a fenti tünetegyüttes többször előfordult már Önnel, akkor segíthetek abban, hogy pánikbetegsége kezelésre kerüljön, az Önnek legmegfelelőbb módon! Bátran keressen fel!